Zo herken je de natuurcrisis

Gezonde natuur is cruciaal voor een leefbare toekomst. Helaas verdwijnen in Nederland steeds meer unieke plantensoorten, en daardoor de insecten en vogels die van deze planten leven. Langzaam maar gestaag wordt het steeds stiller en leger om ons heen.

Met deze gids laten we zien wat de gevolgen zijn van de natuurcrisis. Je leert welke verdringingssoorten andere kwetsbare natuur in gevaar brengen, en welke flora en fauna je steeds minder tegenkomt. De stikstofuitstoot in Nederland moet omlaag als we onze natuur gezond willen houden en (onszelf) een toekomst willen geven.

MAIL MIJ DE NATUURSCHADEGIDS

Laat je gegevens achter en ontvang de natuurschadegids in je mailbox. Je kunt er doorheen scrollen op je telefoon, dus houdt ‘m bij de hand als je in een van de zeven bekende natuurgebieden bent. De natuurcrisis is na deze gids voor jou (HELAAS) niet meer te missen.