MILJARDENSTEUN VAN TAFEL!

De miljardensteun voor grote vervuiler KLM in deze vorm moet van tafel. Samen met ontzettend veel mensen voerden we actie voor klimaatvoorwaarden aan deze steun. Toch kiest het kabinet voor de grote vervuilers en wakkert zo de klimaatcrisis verder aan. Veel mensen en bedrijven zijn hard bezig om noodzakelijke verduurzaming door te voeren, maar KLM wordt de hand boven het hoofd gehouden. Help ons in de strijd voor een eerlijke en groene toekomst.

Wij willen dat het kabinet kiest voor een groene een eerlijke toekomst voor iedereen. Het kabinet moet voorwaarden stellen om te zorgen dat KLM ons klimaat niet verder vervuild. Daarom stappen we naar de rechter.

We nemen het op tegen de overheid met diepe zakken, daarom hebben we jouw steun nodig. Help ons met een donatie en draag bij aan de kosten voor onze advocaten en gang naar de rechter.

Heb je een vraag? Supporter Care helpt je graag: 0800-4223344.

Help mee. Doneer nu!

De miljardensteun voor grote vervuiler KLM in deze vorm moet van tafel. Veel mensen en bedrijven zijn hard bezig om noodzakelijke verduurzaming door te voeren, maar KLM wordt de hand boven het hoofd gehouden. Help ons in de strijd voor een eerlijke en groene toekomst.

Privacystatement

Greenpeace beschermt je gegevens en geeft ze niet aan derden voor commerciële doeleinden. Lees ook ons privacy-beleid.