Maak klimaat prioriteit.

Na de verkiezingen gaan de politieke partijen onderhandelen over het nieuwe regeerakkoord. Dit is hét moment voor een nieuwe koers. Daarom gaan we samen met jou actievoeren in april.

We nodigen iedereen uit om zich aan te sluiten. Doe je mee? Sluit je dan aan bij onze actie kick-off op woensdag 31 maart om 20.00 uur, inloop met live muziek vanaf 19:45 uur.. Hier hoor jij als eerste wat de actie is en hoe jij mee kunt doen. Online natuurlijk, zodat je vanuit huis kunt deelnemen.

Aanmelden actie kick-off

Vul je e-mailadres in, en we sturen je de deelname link voor de actie kick-off. Als je verder niks wil ontvangen laat je het vinkje uit en krijg je daarna geen andere e-mails.