Beleef Greenpeace-acties in real time

Zodra onze klimmers de hoogte in gaan of onze schepen de achtervolging inzetten, ontvang jij direct een sms-bericht. Van daaruit klik je zo door naar de actiepagina of livestream. Bovendien kun je meehelpen om de actie tot een succes te maken. Bijvoorbeeld door een petitie te tekenen of de actievoerders via sociale media een hart onder de riem te steken.

Vijf redenen om je direct aan te melden:
  1. Je bent altijd als eerste op de hoogte
  2. Directe toegang tot de actiepagina of livestream
  3. Jij kunt meehelpen om de actie tot een succes te maken
  4. Hoe meer mensen meekijken en meedoen, hoe groter onze impact!
  5. De dienst is helemaal gratis, er zijn geen (verborgen) telefoonkosten

We sturen je slechts 1 of 2 berichten per keer. Per jaar ontvang je niet meer dan 10 sms’jes. Als we ander groot en urgent nieuws hebben, zoals een belangrijke onthulling, ontvang je ook bericht. Je kunt het Actie Alert op elk moment weer stopzetten via Supporter Care.

Actie Alert - Meld je aan

Vul hieronder je gegevens in en en meld je aan voor onze gratis Actie Alert via sms. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van Greenpeace-acties. Deze dienst is gratis en je kunt je op elk moment weer afmelden. ☏