Klimaatmars: zondag 19 juni 2022, in Rotterdam

Op 19 juni gaan we de straat op voor een groene en veilige toekomst. Voor eerlijke en effectieve klimaatmaatregelen. Loop je met ons mee tijdens de Klimaatmars in Rotterdam? Meld je aan en we houden je op de hoogte.

Wetenschappers slaan keer op keer alarm, maar ondertussen mogen grote bedrijven zoals Schiphol gewoon doorgaan met vervuilen. Als we onder de 1,5 graad opwarming willen blijven en de aarde leefbaar willen houden, moeten we nu handelen. Politiek, kom in actie en pak grote vervuilers aan!

Door samen de straat op te gaan kunnen we zorgen voor verandering en druk zetten op de politiek. Demonstreren werkt. Dat hebben we de vorige Klimaatmars gemerkt. Loop je voor het eerst mee? Wees welkom! We lopen samen. Meld je aan, dan houden we je op de hoogte.

We zien je zondag 19 juni op de Binnenrotte in Rotterdam.

MELD JE AAN VOOR DE KLIMAATMARS EN BLIJF OP DE HOOGTE

Loop mee in de Klimaatmars zondag 19 juni in Rotterdam. Door je aan te melden ontvang je alle informatie via mail. Handig toch?